بخیه و لیزر راجته
منم ۶روزه حلقه انداختم ،چون گفتن مراقبتش راحتتره و میشه بچه ازاول بشوری ،همون دوروز اول اذیت کرد الان خداروشکر بهتره و منتظرم بیفته حلقش
من برا پسر بزرگم به روش بخیه کردم این پسرمم حلقه ولی حلقه خیلی راحت تره از بخیه هس
من حلقه انجام دادم راضی بودم
بخیه بهتره من بخیه زدم اذیتم نکرد خیلی خوب بود
حلقه باید جای مطمئن باشه
اگه یه وقت گیر کنه باز عمل داره
احتمال چسبندگی بدنشم زیاده
کلا روش حلقه یکم استرس بیشترب داره
شهرمارو بهداشت کلااا حلقه هارو جمع کرده اجازه نمیدن کسی روش حلقه انجام بده
مشهدم پرسیدم یه چن جا نداشتن
بخیه که بزنی سریع باهم جیشش اون استریل که میپیچه باز میشه و راحته بخیه هاشم هرچی شیر بخوره وچرب کنی سریع خوب میشن هم بچه اذیت نمیشه همخودت راحتی وقت پوشک کردنش
یک ماهگی پسرمو ختنه به روش حلقه کردم و بعد از ده روز افتاد خیلی عالی بود..بهت پیشنهاد میکنم حلقه انجام بدی
من هر دورو پرسیدم بالاخره سنتی رو انتخاب کردم
حلقه بچه رو تا بیفته عذاب میده ولی سنتی همون جا تموم میشه با یه بار جیشش خوب میشه
میگن حلقه🫠
حلقه عزیزمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.