خانوما ختنه حلقه بهتره یا بخیه؟؟

۹ پاسخ

بخیه و لیزر راجته

منم ۶روزه حلقه انداختم ،چون گفتن مراقبتش راحتتره و میشه بچه ازاول بشوری ،همون دوروز اول اذیت کرد الان خداروشکر بهتره و منتظرم بیفته حلقش

من برا پسر بزرگم به روش بخیه کردم این پسرمم حلقه ولی حلقه خیلی راحت تره از بخیه هس

من حلقه انجام دادم راضی بودم

بخیه بهتره من بخیه زدم اذیتم نکرد خیلی خوب بود

حلقه باید جای مطمئن باشه
اگه یه وقت گیر کنه باز عمل داره
احتمال چسبندگی بدنشم زیاده
کلا روش حلقه یکم استرس بیشترب داره
شهرمارو بهداشت کلااا حلقه هارو جمع کرده اجازه نمیدن کسی روش حلقه انجام بده
مشهدم پرسیدم یه چن جا نداشتن


بخیه که بزنی سریع باهم جیشش اون استریل که میپیچه باز میشه و راحته بخیه هاشم هرچی شیر بخوره و‌چرب کنی سریع خوب میشن هم بچه اذیت نمیشه هم‌خودت راحتی وقت پوشک کردنش

یک ماهگی پسرمو ختنه به روش حلقه کردم و بعد از ده روز افتاد خیلی عالی بود..بهت پیشنهاد میکنم حلقه انجام بدی

من هر دورو پرسیدم بالاخره سنتی رو انتخاب کردم
حلقه بچه رو تا بیفته عذاب میده ولی سنتی همون جا تموم میشه با یه بار جیشش خوب میشه

میگن حلقه🫠

حلقه عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان آرِن👼🏻 مامان آرِن👼🏻 ۳ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی