برا ختنه حلقه بهتره یا بخیه؟؟؟

۱۲ پاسخ

فعلا ختنه نکردم تصمیمش ندارم

من لیزی کردم خوب بود

حلقه تجربه ندارم بخیه انجام داد دکتر

حلقه چون ما حلقه ختنه کردیم و بخیه تحربه ندارم

حلقه گزاشت راحتم‌بود براش

حلقه

لیزر.....

به من دکتر بخیه رو پیشنهاد داد و همون و انجام دادم و سر ی هفتم بخیه هاش ریخت

من حلقه انجام دادم خیلی راضیم

حلقه

من به روش حلقه انجام دادم خیلی راضی بودم

حلقه....

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی