خانومای ختنه با بخیه بهتره یا حلقه؟

۳ پاسخ

من پسرم ختنه با حلقه کردم خیلی خوب دکتر براش محافظ ختنه هم گذاشت اصلا اذیت نشد راحت از روز اول پوشک بستم و شلوار پاش کردم

من حلقه انجام خیلی راضی بودم
از بخیه نمیدونم خبر ندارم چجوریه

صدرصد حلقه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان آرِن👼🏻 مامان آرِن👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی