مامانا ختنه حلقه بهتره یا بخیه ؟

۴ پاسخ

من پسراولمو بخیه ای ختنه کردم دومیو حلقه به غلط کردن افتادم بخیه هزاربرابربهتره الان 22روزاز ختنش گذشته پوست پسرم مقاومه هنوز حلقش نیافتاده وچقد اذیتم میکنه.برگردم عقب بخیه ای میزنم خواهرراحت
البته به پوسته حلقه خواهرزادم پنج روزه افتاد ولی پسراولم 11ماهش بودنهایت دوساعت بهونه گیری کرد بعدپاشدچاردستوپارفتش راحت

من دوهفته پیش بخیه ختنه کردم پسرمو. اصلا اذیت نشد گریه هم نکرد زود خوب شد

حلقهههه

بنظرک بخیه چون بچه خواهرم زود خوب شد اذیتم نشد اصلا ولی حلقه ای اذیت میشه تا حلقش بیوفته

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی