من پسراولمو بخیه ای ختنه کردم دومیو حلقه به غلط کردن افتادم بخیه هزاربرابربهتره الان 22روزاز ختنش گذشته پوست پسرم مقاومه هنوز حلقش نیافتاده وچقد اذیتم میکنه.برگردم عقب بخیه ای میزنم خواهرراحت
البته به پوسته حلقه خواهرزادم پنج روزه افتاد ولی پسراولم 11ماهش بودنهایت دوساعت بهونه گیری کرد بعدپاشدچاردستوپارفتش راحت
من دوهفته پیش بخیه ختنه کردم پسرمو. اصلا اذیت نشد گریه هم نکرد زود خوب شد
حلقهههه
بنظرک بخیه چون بچه خواهرم زود خوب شد اذیتم نشد اصلا ولی حلقه ای اذیت میشه تا حلقش بیوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.