مامانا برای ختنه حلقه بهتره یا بخیه؟

۷ پاسخ

من پسراولم ۱۲ روزش بودپیش دکترختنه کرد بابخیه خیلی خوب اصلااذیت نشدپسرکوچیکم ۷ روزش دکتراوردیم خونه انجام بازم بخیه خیلی خوب بوداینم

قطعاا و یقینا حلقه ..

من بخیه انجام دادم اصلا جای رد و بخیه ای نموند بستگی به دکتر داره
واسه پسرم حتی ۱ قطره خونم نیومد

نمدونم کدوم بهتره حلقه انجام دادم

میگن بخیه بهتره منم هنوز نکردم🥲

من انجام دادم برا پسرم ده روز پیش بخیه دکترم خودشم موفق با بخیه بود

بخیه بهتره

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی