۹ پاسخ

یکو چهارصد نمی‌دونم می ارزه یا ن ولی قشنگه

سلین سفید مشکیشو داره خیلی راحت و خوبه

بله خوشگله

اگه سبکه و راحته میارزه
من بیشتر به سبکی و کف کفش اهمیت میدم که راحت باشه

اره نازه پسر من کوچیک بود داشت انقدرم دوسش داشتیم😅

من از ی پیج میخرم تو انستا کاراش خوبه جنس نسبت ب قیمت عالی جونیور پلاس سرچ کن درمیاد

قشنگه عزیزم

خیلی خوبه عزیزم مبارکش باشه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مهرجانم👶🏻💙 مامان مهرجانم👶🏻💙 ۳ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی