خانمابچه ۶ماه موزبدم باعصاره گیریان

۳ پاسخ

آره من از ۶ ماهگی همش دادم

اره موز عالیه برا وزن

بله موز میتونی بدی
عصاره گیریان چیه؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۵ ماهگی
مامان آرسام🧒🧿 مامان آرسام🧒🧿 ۱ سالگی
مامان دختری مامان دختری ۹ ماهگی