ی درد پیچید تو کمر دلم کاش درد زایمان باش

تصویر
۱۸ پاسخ

دخترت پیش کی میمونه ؟

اینا چرا پیام میدن بعد اف میزنن

انشالله زایمان راحتی داشته باشی..من دوتاش۳۷هفته طبیعی

عزیزم هنوز 16روز دیگه هستیم منو شما باهمیم خدا کنه هم شما وهم من زایمان آسونی داشته باشیم

پسر یا دحتر

حامله ای ؟ پسر یا دختر چرا اینقد زود

چ زود حامله شدی یعنی زاییدی ازاونور باز حامله شدی😬

پیاده روی برو تا زایمانت راحت باشه

دندون دراوردنی اذیت نمیکنه ارغوان

راه برو گلم ک زایمانت راحت باشه

چ جالب اولی هنوز یکسالش نیست و دومی داری زایمان میکنی

زوده حالا دردت بگیره.به بچت شیر خودتو دادی یاشیر خشک؟

انشالله به سلامتی و دل خوش باشه

بارداری چند ماهته سزارینی یا طبیعی

بارداری 😥

سزارینی؟

چند هفته ای مگه

بارداری مگه ؟

سوال های مرتبط