نی نی بوده🤩
ای خدا چقد حس شیرینیه🥰نی نی اوچولواااا🥹
خوده خوده نینی جووونه، از این به بعد منتظر مشت و لگدهاش باش ، عه جان
گور😂😂😂😂
باد داخلی چی میشه؟😂😂😂
بچه است
منم دوبار حس کردم
باد که از بیرون خروج پیدا میکنه نه دروننن😂😂
۲۲هفته هنوز تکون هاشو حس نکردی؟
احتمالا بچه بوده دیگه 🤣🤣
جفتت قدامی؟
باد داخلی جدید بود دیگه 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.