۱۰ پاسخ

نی نی بوده🤩

ای خدا چقد حس شیرینیه🥰نی نی اوچولواااا🥹

خوده خوده نینی جووونه، از این به بعد منتظر مشت و لگدهاش باش ، عه جان

گور😂😂😂😂

باد داخلی چی میشه؟😂😂😂

بچه است
منم دوبار حس کردم

باد که از بیرون خروج پیدا میکنه نه دروننن😂😂

۲۲هفته هنوز تکون هاشو حس نکردی؟

احتمالا بچه بوده دیگه 🤣🤣
جفتت قدامی؟

باد داخلی جدید بود دیگه 😂😂😂

سوال های مرتبط