۸ پاسخ

آره عزیزم. اولین حرکتهای بچه معمولا مثل حباب حس میشه.

اره حرکت بچه ست برا منم اینطوری حس میشه گاهی حباب گاهی قوی تر

اره عزیزم حرکات بچس منم امشب خیلی احساس کردم🤭❤

آره حرکت بچه اس برا منم اینجوریه
خیلی حسش باحاله😃

هفته ۲۳ هنوز حس نکردی یعنی

بله سکسه ست بیشتر

آره عزیزم اگر نوع جفتت خلقی حرکات بچه اس

سکسه میکنه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵 مامان تو دلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری