۸ پاسخ

چون برنامه های دیگ ای داریم باید دیپلم و بگیرم میخاییم بریم آلمان مدرک دیپلم نباشه ب مشکل میخوریم

کجا رفتی همون چشمه نور

سلام مامان رستامن رفتم ثبت نام کردم فقط ی سری نمونه سوال دادن بهم همونارو بخونم کافیه؟؟؟؟همون سوالات میاد یا نه؟؟؟؟

مامان رستا جواب منو نداددیا

برای اینکه سایز کم میبندی

چون من الان چند تا سایز ۴و ۵ مولفیکس دارم میگم ببره عوض کنه شورتی بخره نمیدونم بگم ۴ بخره یا ۵ ..
۹ کیلو

خب براش کوچیک باید ۵ ببندی
شورتی که خیلی خوبه

عالیه

سوال های مرتبط