چون برنامه های دیگ ای داریم باید دیپلم و بگیرم میخاییم بریم آلمان مدرک دیپلم نباشه ب مشکل میخوریم
کجا رفتی همون چشمه نور
سلام مامان رستامن رفتم ثبت نام کردم فقط ی سری نمونه سوال دادن بهم همونارو بخونم کافیه؟؟؟؟همون سوالات میاد یا نه؟؟؟؟
مامان رستا جواب منو نداددیا
برای اینکه سایز کم میبندی
چون من الان چند تا سایز ۴و ۵ مولفیکس دارم میگم ببره عوض کنه شورتی بخره نمیدونم بگم ۴ بخره یا ۵ ..
۹ کیلو
خب براش کوچیک باید ۵ ببندی
شورتی که خیلی خوبه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.