نخودلوبیا ازکی بدیم مامانا

۵ پاسخ

مرسی جیگرا♥️♥️♥️

من از اواسط هشت ماهگی دادم

بالای ۶ ماه
من یکی دوبار در اندازه ۷/۸ تا با سیب زمینی له کردم دادم ب پسرم

من تازه شروع کردم

میگن از۹ماهگی اینا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ایلیا جان مامان ایلیا جان ۹ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی