۴ پاسخ

پسرمنم میشین چند دقیقه بعد میفته

من تا الان نمی‌گذاشتم بشینه. توی کریر می‌گذاشتمش خودشو بالا میدادباز من میخوابوندمش.. یهو خودش پاشد نشست😐😆یکی میگفت از سنی که خودشون سعی دارن بشینن مشکلی نیست کمی تو بغل بنشونین

والا پسر من از الان میخواد بشینه 😂😂😂نمی‌ذارم ولی درازش میکنم بغلم رسما داره بلند میشه بشینه

6 ماه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان گوگولیا مامان مامان گوگولیا ۸ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی