باید بری بانک خون خودشون میگن چیکار کنی یه سری وسایل بهت میدن تو فریر خونه نگه داری بعد روز زایمان زنگ میزنی خودشون دکتر میفرستن یه ده تومن از اول میدی سالانه هم یه تومن تا سی، سالم نگه میدارن داداشم واسه بچشو ذخیره کرد
من نه
مگه ذخیره کنی چه اتفاقی میفته؟ یعنی چی نفهمیدم😂
من دادم ولی تو ایران انجام ندادم و تا ۱۸ سالگی برای دخترم زخیره کردن گفتن بعدش خودش باید تصمیم بگیره میخواد نگه داره یا نه
من قصد دارم انجام بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.