خانوما بعد چند ماه اقدام باردار شدینن؟

۱۲ پاسخ

سه سال و نیم

ناخواسته هر دوتا تازه قرص جلوگیری ام میخوردم طبیعی هم جلوگیری کردم

16 ماه اقدام بی نتیجه💔

چهار ماه البته تنبلی تخمدان هم داشتم

اصن اقدام نکردم تو ۳ تا نزدیکی همسرم جلوگیری نداشت منم قرص نخوردم فورا باردار شدم فکرشم نمیکردم بگیره ولی سره دخترم کلی طول کشید فک کنم ۱ سال شد

ماه اول اقدام
دوتای اخری خداخواسته

من ۶ ماهه هنوز باردار نشدم

ماه دوم

اولی بعد دوسال ازدواج که سقط شد الانم از سقط ام دوسال گذشته که باردار شدم

همون ماه اول اقدام باردار شدم

۸ ماه

خخخ بعد یکسال ۸ ماه ولی نموند

سوال های مرتبط

مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان منتظر لطف خدا مامان منتظر لطف خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری