خانما بعد چند ماه اقدام باردار شدین

۷ پاسخ

۱سال نیم اقدامم💔🖤

چرا باید چند سال بگذره بعضیا که باردار بشند .. بچه زود تشکیل نمیشه چرا

اولی ماه اول. دومی ۴ ماه که سقط شد. سوی ۱ سال

ماه اول 🩷

ماه اول کلا یه بار اقدام کردم نشد ماه دوم باردار شدم

اولی ۸ ماه
دومی ۱ سال و ۴ ماهه فعلا خبری نیست🙃

دوماه

سوال های مرتبط

مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری