بعد چند ماه اقدام باردار شدین؟

۱۷ پاسخ

دوسال

۲ سال

دوساله اقدامم

۲ سال

رفقا اگه این روزا حوصلتون سر رفته یه سر بزنید
و داستان من و بخونید خالی از لطف نیست❤️

فک کنم یه سالی شد اما خب ۷ماهگی از دستش دادم ایست کرد قلبش تو شکمم

من یکسال ونیم هنوز نشد

من دوساله هنوز🥹🥹🥹🥹🥹

هر دوبار ۴ ماه

سلام منو شما هم سن هم هستیم
منم 31سالمه
سه سال اقدامم نشده
شما چ کارهایی کردی برای ناباروری؟؟؟

اگر روبیکا داری بیا در ارتباط باشیم
ببینیم دکترامون چیا نسخه کردن
ک تاحالا بچه دار نشدیم

من هنوز اقدام‌نکردم چکاب کامل رفتم ولی میترسم اقدام کنم😄

من خودم۸ماه

من ماه دوم که بارداری شیمیایی بود متاسفانه

دو ماه

بعد سه ماه کامل رفتم تو ماه چهارم که باردار بودم

نزدیک یکسال هنوز خبری نیست

بعد سه ماه که سقط شد
الانم که تازه میخوام اقدام کنم😕

سوال های مرتبط

مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته هجدهم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیستم بارداری