دوستان بعد از چند ماه اقدام باردار شدین؟

۲۴ پاسخ

البته بگم پارسال ی سقط داشتم

من ۴ماه همسرم دارو خورد ۴ماه هم اقدام مستمر داشتیم درواقع ۸ماه در تلاش بودیم

بعد ۴ ماه با یه لوله بسته باردار شدم

دوسال با یه سقط

ماه دوم اما همون اولش سقط شد

ماه اول 😂

پنج ماه

سلام 4ماه اقدام داشتم

من ۲ سال چند ماهه ولی هنوز باردار نشدم

من نزدیک ۴ساله هنوزم نشدم
دعاکنید خدا بهم ببخشه
خیلی خسته شدم از دوادکتر

۳ سال نیمه اقدامم🥲

ماه اول بدون دکتر و دارو

عزیزم اگر هیچ مشکلی نداشته باشید،تا یکسال اقدام طبیعیه.
نگرانی و استرس خودش مانع بارداریت میشه. از رابطه‌ت لذت ببر و ایشالا به وقتش باردار میشی

ان شاءالله منم بیام بگم بعد ۷ماه اقدام این ماه باردار شدم

بارداری اولم همون ماه اول.
با داری دوم ماه چهارم که سقط شد.

من ۴ ماه

الان سومین ماه اقدامه ببینیم این ماه چی میشه 🥲

من ۶ماه

همون ماه اول

بعد ۹ ماه
تا یکسال نشی هم طبیعیه

۴ماه اقدام بودم باردار شدم سقط شد
الان ۵یا۶ ماهی میشه اقدامم خبری نیس

من ۸ ماه اقدام بودم نشدم دیگه دکتر ک رفتم همون ماه اول ک دارو استفاده کردم باردار شدم

یکسال و نیم

سلام بعد از ۷،۸ ماه
تا یکسال میگن عادیه

سوال های مرتبط

مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته هجدهم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
ساجده ✨🌛🌷 ساجده ✨🌛🌷 قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیستم بارداری