فینگیر خیلی خوب معرفی کنید

۵ پاسخ

فینگیر فینگیره دیگه.خوب و بد نداره.اگه منظورت برقیه فککنم فیلیپس داره.اما من‌دستی دارم عالی و راحت میگیرم.قبلش اسپری میزنم دو دقیقه صبر میکنم

فین گیر برقی بگیر

دستمال لوله میکنم.فینگیر فایده نداره.یا موچچین🤣

فقط بی بی لند نگیر

گوش پاک کن از همش راحت تره برای تمیز کردن بینیشون

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی