من کلا حاملگی و زایمان راحتی داشتم
دخترمم خیلی ارومه پس ناشکری نمیکنم دیگه خدا خواسته سالم باشه فقط🤣
من قرص سیبل میخوردم و درکنارش وسط سیکل هم بیشتر حواسمو جمع میکردم و طبیعی هم جلوگیری میکردم با این روش ۱۰ سال بیشتر پیشگیری کردم
من ک فردا میرم ازمایش
ت ام قرص بخور ولی بخاد بشه هیچی جلو دارش نیس🤣
من قرص هم خوردم ولی الان بیبیچکم مثبته
هیچییییی به هیجیییی اعتماد نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.