۵ پاسخ

من کلا حاملگی و زایمان راحتی داشتم
دخترمم خیلی ارومه پس ناشکری نمیکنم دیگه خدا خواسته سالم باشه فقط🤣

من قرص سیبل میخوردم و درکنارش وسط سیکل هم بیشتر حواسمو جمع میکردم و طبیعی هم جلوگیری میکردم با این روش ۱۰ سال بیشتر پیشگیری کردم

من ک فردا میرم ازمایش
ت ام قرص بخور ولی بخاد بشه هیچی جلو دارش نیس🤣

من قرص هم خوردم ولی الان بیبی‌چکم مثبته

هیچییییی به هیجیییی اعتماد نکن

سوال های مرتبط