۴ پاسخ

ن بخور
نبات و زنجبیل هم خوبه

حوله گرم کن بزارروشکمت. مفنامیک قطع می‌کنه

فقط شیاف دیکلوفناک

من وقتی پریود میشم پونه جدا چای دارچین خیلیمیخورم
من قرص نمیخورم ولا

سوال های مرتبط