۱۱ پاسخ

خیلیییی نازه مبارکه گلم

اره قشنگه مبارکه💕

عالییی

از دختر منم همینجوریه فقط کرمی هست

اره خیلی خوشگله

چه ناز و گوگولی

مبارکت باشه عزیزم ان شاء الله به دل خوش خیلی قشنگه

خیلی قشنگه بسلامتی

قشنگه عزیزم😍

اره ساک منم تقریبا ابنجوریه

خیلی نازه

سوال های مرتبط

مامان مهرو♥️ مامان مهرو♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی