کسی بوده به بچش آهن و مولتی نداده باشه ؟

۲ پاسخ

اره منم از شهریور بهش ندادم متاسفانه

اره من اهن نمیدادم اصلا چکاپ یکسالگی که بردم متاسفانه ذخیره اهن بچه ها کم بود الان دارم اهن میدم دکتر ی قطره نوشته روزی ۵ سی سی میدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری