هر 2تا زایمان سختی دارع
سخته ولی اگه رعایت کنی و بلد باشی میتونی قابل تحملش کنی برا خودت
خيلي اسوونه
نه زیاد قبلنا خیلی میترسیدم خدارو شکر سبک شد
نه عزیزم خیلیم سخت نیست همینکه حین زایمان دردارو متوجه نمیشی خودش خیلیم خوبه
نه
هر کسی ی جوره ، برای من اصلا سخت نبود
پمپ مسکن داشتم تو بیمارستان
یکم سخته بعدش مثلا راه بری و ایتا چند ساعت اولش سخته بعدش خوب میشی
عالیه
نه از طبیعی خیلییی بهتره
برو تاپیک سزارین منو بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.