مامانا زایمان سزارین خیلی سخته؟

۱۰ پاسخ

هر 2تا زایمان سختی دارع

سخته ولی اگه رعایت کنی و بلد باشی میتونی قابل تحملش کنی برا خودت

خيلي اسوونه

نه زیاد قبلنا خیلی میترسیدم خدارو شکر سبک شد

نه عزیزم خیلیم سخت نیست همینکه حین زایمان دردارو متوجه نمیشی خودش خیلیم خوبه

نه
هر کسی ی جوره ، برای من اصلا سخت نبود
پمپ مسکن داشتم تو بیمارستان

یکم سخته بعدش مثلا راه بری و ایتا چند ساعت اولش سخته بعدش خوب میشی

عالیه

نه از طبیعی خیلییی بهتره

برو تاپیک سزارین منو بخون

سوال های مرتبط

مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی
مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی