سلام خانوما غربالگری دومم چطوره

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم شما تو برگه تون دکتر غیر از سونو آزمایش غربالگری هم دوباره نوشتن؟؟

من امروز رفتم فقط سونو آنومالی رو نوشته
فکر میکردم دیگه آزمایش لازم نیست 🫤یعنی یادش رفته؟یا لازم ندونسته؟ فکرم درگیر شد😐

هزینش چقد عزیزم منم شنبه بایدبرم

همچی نرمال و خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثمین🩷 مامان ثمین🩷 ۲ ماهگی
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۶ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری