۱۳ پاسخ

هوهوهوهو 👏👏👏👏

من ۴۰روز لکه بینی داشتم بعدش که تموم شد درست ۱هفته بعدش پریود شدم وهرماه همون تاریخ پریود میشم

من قشنگ تا چهل روز لکه بینی داشتم سر دوماه هم پریود شدم یعنی ۲۸/۸زایمان کردم ۲۸/۱۰پریود شدم الان ۹روزه که آیودی گذاشتم راحت

کاااش منم بشم دارم از استرس دیونه میشم🤣😑وقتم نمکنم برم ی بی بی چک بگیرم

🤣🤣🤣

مبارکهه

من از وقتم گذشتهههه
کجایی بیا دست راستتو بزار سرممم😅🏃‍♀️

ایشاالله😍😂

من چندماهی نشدم سن نیه بله تز اولدون

😅😅😅
بسلامتی پریودی خوبی بگذرونی 😁

دست راستت ر‌وسرمن

خخخخخخ

خوبه آدم بعد زایمان همش منتظر پریودیه🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان محمد کیان ❤️ مامان محمد کیان ❤️ ۱۶ ماهگی
مامان کیارش و کیانا💗 مامان کیارش و کیانا💗 ۴ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی