۱۱ پاسخ

من خیلی دوست دارم ولی همیشه از بیرون میگیرم
نه خودم بلدم نه مامانم
دفعه اول بندرعباس خوردم فهمیدم خوشمزس

نوووش جان

نوش جاااان

نوش جان چه رنگ و. رویی 😍🌸

واایی واقعا هم یه لقمه ست که بنده خدا . لعنت به رژیم 🥺

نوش جونت
عاشق کشک بادمجونم

نوشجان❤️
ما بیشتر کشک کدو میخوریم

منم امروز خیلی هوس کرده بودم این غذارو دیگه به خاطر شوهر دخترم برنجی گذاشتم 🤕🤕
انشالله فردا

به به چه بویی منم میخام🥴

نوش‌جون
بلههه

نوشجان عزیزم
نه نخوردیم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان گیسو کوچولو🐣 مامان گیسو کوچولو🐣 ۱ سالگی