من اسم دلانا رو خیلی دوست دارم یعنی عزیز مادر
ماهلین .آوینا . دیانا. دلسا. لنا. ویهان. آدرینا. آیسا. جانا
پناه 🥰
مهرسا😍
واقعا انتخاب اسم سخته
من قرار بود دختر باشه خودم بزارم اما انقد وسواس ب خرج دادم آخرم ب همسرم گفتم انتخاب کنه
اسمایی ک من اول انتخاب کردم
مأوا،حریر،بهشت،همراز بود ک همه گفتن قشنگ نیس
بعد شد برکه بعد ملورین
الانم ک سپردم ب همسر گذاشته هانا.
مهرو هانا
کلا انتخاب اسم خیلی سخته.
من خودمم هنوز مرددم
من هم هنوز مرددم هیچی به دلم نمیشینه، دخترم میگه نلین یا آنیدا
خوبن به نظرتون
دخترای من ریحانه و راحیل هستن رستا و هانا و مهرسانا ایناهم مدنظرمه
سلام من کلی اسم پیدا کردم ولی میخوام بذارم نازیشا .خیلی خوشم میادد. اسم دختر اولم الیساس اسم این یکی میذارم نازیشا
یکتا
منم همینطور🤧
من میزارم مهوا.چون با اسم خودم ست باشه و کوتاه معنی قشنگی داره
منم بین اسم دلوین و هانا و دلانا و جانان و نیلماه موندم😅🤦🏻♀️ ولی احتمال زیاد دلوین
نی نی منم دختره میخوام بزارم نیلا
جانان😍
خودت چه اسمایی بیشتر مدنظر داری؟
من اسم دختر دوس دارم کوتاه باشه.
من دلانا دوست دارم آلارا دوست دارم دلارا
ماهلین
جانان
ولی کسی نمیپسنده حتی همسرم
ماهلین
منم نینیم دختر سر اسمش موندم هنو امتخاب نکردم
سلام دلارام دلارز ماهلین مونا ملورین
من احتمالا میذارم دلارز ولی این اسما رو دوست دارم: آوا-رزا-رز-شمیم-باران-دریا-دلوین-مها-مُروا-نور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.