خانوما تو ساک زایمانتون چیا گذاشتید

۶ پاسخ

دمپای پوشاک شورت یکبار مصرف کاور توالت فرنگی یه دست لباس لوازم ارایش شونه مدارک

واس نی نی هم پتو . دور پیچ . مای بی بی ، زیر انداز تعویض یکبار مصرف چند تا . خشک کن . کرم . شانه . پستونک . شیشه شیر . دو دست بلوز شلوار . یدونه ست سرهم . لباس گرم شلوار و کت . کلاه و دستکش و جوراب 😂😂😂 نمی‌دونم دیگه شاید کم کردن شاید اضافه 🤷🏻‍♀️😫

لباس استین بلند با شلوار سایز۱
کلاه جوراب دستگش
مای بی بی سایز صفر
پتو دورپیچ
کهنه بچه مدفوع میکنه بیمارستان بشوری خشک کنی
دستمال کاغذی و مرطوب
شناسنامه خودت با همسرت کارت ملی کدپستی هرچی سونو داری
کمپوت انجیر گلابی گیلاس
ادامس نعنایی
نسکافه چایی ابیموه
لیوان بشقاب چنگال قاشق
فلاکس چایی
ساک بچه
پوشاک بچه بزرگ واسه خودت
با شورت اضافه
من اینارو برده بودم

نوار بهداشتی بزرگ . روکش توالت فرنگی. پد سینه . دستمال توالت. کرم شقاق سینه . شورت سورجی فیکس. جوراب . لباس گرم . شانه مسواک خمیردندان ، کش مو 😂 نرم کننده دست و صورت لوازم آرایشی جزیی . شارژر . کارت بانکی . کارت ملی ها و شناسنامه ها . سونو و آزمایش ها . خرما . گردو . کشمش . کارد و چنگال و پیشدستی ، لیوان چای قند . فلاکس 🤣🤣🤣🤣 میوه بر میدارم واس همراه سرگرم شه . انجیر خشک .

من ساک بچه رو بستم فعلا براش پوشک پماد تعویض زیر انداز دستمال مرطوب دو دست لباس یه لباس گرم یه قنداق خرسی و یه پتو دورپیچ شیشه پستونک و شیر دوش گذاشتم
برای خودمم میخوام یه دست لباس بذارم شورت یه بار مصرف کاور توالت فرنگی پوشک فلاسک خرما چای کیسه ای کمپوت هم میگن انجیر گلابی باید برداری برا کار کردن شکم

فعلا نبستم
منم دوست دارم بدونم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی