۸ پاسخ

درکت میکنم خیلی سخته.با شوهرت صحبت کن وقتایی که خونه هست کمکت کنه.

چرا انقددد بي فكر. و بي مسعوليتن بعضي مردا اشتباهه ما اينه من خودمو ميگم ميبينبم آدم نيستن بچه دار ميشيم

برو خونه مامانت

میفهمم چی میگی،حال همه ماماناست😔

کاش با همسرت حرف بزنی یه کم همکاری کنه
اینجوری که نمیشه

خسته ایم درک میکنم😓

خونه مامانت نزدیک نیست بری اونجا؟

میگذره تو فکرش نرو

سوال های مرتبط