امروز رفتم سونو وزن،وزن جنین و زده ۲۷۰۰ گرم.خوبه؟

۶ پاسخ

خوش ب حالت وزن جنین من کمه

آره عزیزم عالیه

خوب است

میشه بهش اعتماد کرد .من احتمال زایمان زودرس دارم

اره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط