شیرخشک تا چند روز باز باشه خراب نمیشه

۵ پاسخ

روی قوطی شیردخترم زده بود سه هفته بعداز بازشدن

بعد از باز شدن تا 4 هفته فرصت داری استفاده کنی عزیزم

یک‌ماه

یک ماه

یه ماه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان شهریار ♡ سامیار مامان شهریار ♡ سامیار ۱۳ ماهگی