۸ پاسخ

چهارصدگرم

نبابا خوبه دیگه سنگینترم بشه کمرت اذیت میشه مخصوصا این که باردارم هستی خیلی میری تو فشار

ماشالا خوبه که قد بلنده

قدش که عااااااالیه وزنشم همینطووور عزیزم دختر من یه ماه بزرگ تر از دختر شماست تازه شده ده کیلو

هردوعالین 6تا12ماه هر ماه همین قد یا کمتر اضاف میکنن

سلام منم بردم برا چکاپ
دکترش گف دیگ نسبت ب قبل کمتر وزن میگیرن

قدش عالیع وزنشم خوبه

عالی همه چیش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی