۱۰ پاسخ

ظاهرش هم تپل تر نشده؟
آرسام رو آوردم شمال نتونستم برم برای چکاب
ولی فکر کنم آرسام هم اضاف نکرده
همش حرصم میده سر شیر نخوردنش
اصلا شیر نمیخوره

بهشتم نه و هفتصد بود دکترش گفت رشدش اصلا خوب نیست 😭 الان حس میکنم لاغر تر شده جرات ندارم چکاپ یه سالگی ببرم😩

وزنش خوبه به نظرم کم نیست سخت نگیر توروخدا اینقدر خودتو اذیت نکن .هرچقدر میخوره بده بهش نوش جونش
دیگه از ده یازده ماهگی بچه ها خیلی کم اضافه میکنن

دختر منم الان تقریبا دو ماهه استپ وزنی گرفته

نزدیک یک سالگیه‌ ، به دکترش بگو اگه مشکلی نداره بهش روزی یکی دو وعده پدیاشور بدی
رو قد و‌زن خیلی تاثیر داره
پودر بیسکوئیت فسفوریت هم خیلی خوبه فائزه
سیب زمینی ، ماکارونی ، مرغ ، کره ، زیاد بده بهش
جونش سلامت باشه وزنش کمم نیست

پسرمن ۸۲۰۰🥲🥲🥲

پسر من ۸۸۰۰ 🥺🥺🥺

دندون در آوردن بچه رو آب میکنه مخصوصا آخری ها

از دندونه خواهر سخت نگیر

دختر منم دوماهه وزنش اضافه نشده

سوال های مرتبط