خانما من جفتم قدامی هست کیی حرکات نی نی مو حس میکنم 🥹

۱۵ پاسخ

سلام منم دو قلو باردارم ، یکیش خلفی هس ، یکیش قدامی ، اونی که خلفی هست رو حرکتش قشنگ حس میکنم ولی اونی که قدامی هست رو خیلی کم تر

من ۱۸ هفته دیگه حس کردم

منم جفتم قدامیه ولی ی چندروزیه شکمم یجوریه میشه نمیدونم تخیله یا بچس🥺

من بیست ،بیست و یک حس کردم

الان اگر دقت کنی ی سری وول خوردناشو میتونی احساس کنی ولی خیلی قوی نیستن مثل اینکه ی چیزی زیر شکمت سُر بخوره ولی حرکاتی ک از روی پوست هم مشخص باشن رو الان نمیشه دید باید نی‌نی بزرگتر بشه

من 22هفته

من فقد یکبار برای اولین بار ۳ تا نبض زد اونووو حس کردم تا الان 🥲🥺

من ۱۷ هفته و ۵ روز حس کردم دوبار نبض زد زیر شکمم

من بارداری اولم فکر کنم ۱۹ هفترو پر کرده بودم که حسش کردم،ولی دومیرو الان دارم حس میکنم ،ولی خیلی کمه

منم قدامی ام میگن ۲۰-۲۱ به بعد
ولی خب چون لاغرم امید دارم زودتر بفهمم

من ۲۲ هفته حس کردم

من ۲۱ حس کردم

عزیزم من ک هنوز حس نکردم چیزی بجز نبض
شکمم اصلا ندارم

بیست تا نوزده حس میکنی

اگ چاق نیستی ۱۹هفته ببعد

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی