حالا چون نخورده اشغاله!😐😂
عزیزم چون به بچه شما نساخته که اشغال نیست
من پسرم میخوره ، بچمو از ببلاک که قبلا میخورد نجاتش داد همین گیگوزی که شما میفرمایین
چون به نی نی شمانساخته آشغاله؟؟😅
دخترمن با آپتامیل بالا میاوردپس اونم آشغاله😅
نه گیگوز شیر سبک و زودهضمیه
علت بالا اوردنش تعویض شیره
وقتی شیر عوض بشه واکنشش بالا اوردنه
گیگوز سبکه و طعم آنچنانی نداره به معده بچه من هیچی نساخت جز گیگوز
از اسمش پیداست که گی و گوزه😂
من ک بچم فقط سینمو میخوره چجوری بهش شیر خشکم میدی؟
عزیزم به بچه ی شما نساخته وگرنه مشکلی نداره دخترمن سه ماه اول گیگوز خورد عالی بودازهمه لحاظ
دکتربمن گف اگ نمیخوره قندبنداز هرسی تانصف قند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.