۸ پاسخ

حالا چون نخورده اشغاله!😐😂

عزیزم چون به بچه شما نساخته که اشغال نیست
من پسرم میخوره ، بچمو از ببلاک که قبلا میخورد نجاتش داد همین گیگوزی که شما میفرمایین

چون به نی نی شمانساخته آشغاله؟؟😅
دخترمن با آپتامیل بالا میاوردپس اونم آشغاله😅

نه گیگوز شیر سبک و زودهضمیه
علت بالا اوردنش تعویض شیره
وقتی شیر عوض بشه واکنشش بالا اوردنه

گیگوز سبکه و طعم آنچنانی نداره به معده بچه من هیچی نساخت جز گیگوز

از اسمش‌ پیداست که گی و گوزه😂
من ک بچم فقط سینمو میخوره چجوری بهش شیر خشکم میدی؟

عزیزم به بچه ی شما نساخته وگرنه مشکلی نداره دخترمن سه ماه اول گیگوز خورد عالی بودازهمه لحاظ

دکتربمن گف اگ نمیخوره قندبنداز هرسی تانصف قند

سوال های مرتبط