۵ پاسخ

دختر من همیشه ی خدا موهاش شلخته هست
هیچکس جرعت نداره ب موهاش دست بزنه
وقتی میخام موهاش رو شونه کنم اینقدر گریه میکنه و جیغ میزنه ک ضعف میکنه هیج جوره هم آروم نمیشه

اینجوری فعلا تا عید. ببینم بلند شه جلویاش ی دونه تک بالا میبندم

تصویر

والا دختر من نمی‌ذاره اگر هم ببندم آنقدر می‌کشه موهاشو که هم موهاشو بکنه هم کش مو

یدونه تک شاخ میبندم رو سرش🤣🤣🤣اونم بزور

عکس....

سوال های مرتبط

مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی