من یه هفته ب موعد مثبت شد با علائم سرگیجه نصف شب مثل دیونه ها بلندشدم تست زدم مثبت شد
من هیچ علائمی نداشتم تازه روز موعد بی حال شدم
سلام خانم ها من ۷ روز مونده مودم امروز سر گیجه دارم نمی تونم از جام بلند شم
من پنج روز مونده 😩 انتظار خیلی سخته
من زدم منفی شد
منم پنج روز دیگه موعدم و هیچ علائمی ندارم فقط چند روز پیش دلم و کمرم و زیر دلم خیلی درد میکرد و حالت تهوع داشتم
بزارین از تایم بگذره بعد تست بدین
من 4روز به موعد زدم عزیزم
علایم خاصی نداشتم ازادسازی زده بودم
روز15 بیبی زدم هاله داشت
آزمایش دادم بتا 66 شد
حالا انشالله شنبه میرم تکرار کنم روز موعدم میشه 🥹
منم ۶روز دیگ تا شروع پریودی مونده ولی فردا صبح میخام تست بزنم
من ۷ روز مونده ب موعدتم هیچ اعلایم ندارم فقط زیر دلم کمرم درد میکنه
عزیزم هنوز خیلی زوده چیزی نشون نمیده
تا روز موعد هرچی بزنی معتبر نیس عجله نکن علائم دقت نکن
خییییلی زوده
من ک منتظر پریودی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.