۵ پاسخ

بیش از اندازه عصبی و پرخاشگر شدم نسبت ب مامانم خیلی حساس شدم و کوچکترین رفتارش عصبیم میکنه

منم مثل شمام مدام عرق میکنم و گر میگیره بدنم

منم همینجوریم دکتر گفت بخاطر هورموناس

چیزی نیست عادیه من بعضی وقتا از گرما پامیشم پست و پامو با اب یخ میشورم

طبیعی هست بدن گر میگیره من همش گرممه حتی زمستونی همش گرمم بود

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری