نقاشی پسرم چطوره خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

آره خوبه دختر منم دراین حد میکشه

خیلی خوب کشیده به نسبت سنش... واقعا آفرین داره😍😍
بنظرم تشویقش کن بذار چیزای دیگه هم یاد بگیره

اینجام اسمشو تیکه تیکه نوشتم و نوشت

تصویر

یه دایناسور کشیده با دندوناش و خورشید

تصویر

اره خیلی خوبه

وای چه جالب پسر منم منو همین شکلی میکشه

ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان محراب مامان محراب ۴ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۴ سالگی
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی
مامان شازده کوچولو😘 مامان شازده کوچولو😘 ۴ سالگی