۳ پاسخ

من که کلا حس نمیکنم چی بگم،یعنی اگه حس نکنم خطرناکه

خب خیلی زوده الان عزیزم
هفتت بره بالاتر بدون دستم حس میکنی

گلم مگه از داخل حس نمبکنی تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری