مامانا سرویس خواب از کجا گرفتین؟
نوزاد میگیرین یا نوجوان؟

۷ پاسخ

من دو منظوره گرفتم با ی گهواره برقی

ما دو منظوره میگیریم

مشهدین شما؟

من تخت دو منظوره نوجوان گرفتم یدونه هم یا گهواره یا ننو میخوام بگیرم

من نوجوان گرفتم برای ی قلوها هم تخت کودک نوجوان شو بهتره

نوجوان بگیری بهتره
دیگه نمی‌خواد دوبار هزینه کنی

من نگرفتم فقط گهواره کنار تخت مادر گرفتم
و میزارم دوسالش شد بعدش ان شاءالله تخت نوجوان

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری