واسه ساک بیمارستان چی ببندم

۳ پاسخ

بفرما عزیزم

تصویر

من تا حالا نبستم. ولی واسه دخترم این لوازم رو برداشتم. دو تا رکابی دو تا استین کوتاه. دو تا پیرهن و ی سرهمی. پوشک سایز ۱ ۲ جفت جوراب. دستکش. شیر خشک و شیشه شیر
واسه خودمم پوشک و ی دست لباس راحتی دکمه دار و و دو تا شورت نخی

واسه خودت
شورت نخی
پوشک بزرگ
لباس واسه برگشتن
اگه دوس داشتی مثل بقیه لوازم آرایشی ببر
شانه
شارژر گوشی

سوال های مرتبط

مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی