خانم دیفن هیدرامین ساده تو با داری ضررداره

۶ پاسخ

فقط قرقره کن

عزیزم بیا پیوی روبیکام عضو گروه مامانای باردار شو❤️
@Samipixiie

دکتر برا من نوشت
ولی تو گوگل زدم نوشته بود توصیه نمیشه در بارداری
منم نخوردم

اینجا هرکی یه چیز میگ
فقط ب پزشک مراجعع کن

اشکالی نداره ولی قرقره کنی بهتره

ن کلا بدع

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری