یچه هاسرهرچیزی معده ام ترش میکنه

۱۰ پاسخ

منم از اول بارداریم این سوزش معده لعنتی رو دارم🙄😮‍💨

سر غذات میوه های خیس نخور چای نخور اش و سوپ نخور

من تهوع ندارم

اسید معده هست احتمالا،طبیعیه توی بارداری ولی میتونی به دکتر بگی دارو بده کنترل بشه

فککردم فقط من ایطورم

هنوزم این ترش لعنتی با من هس

احساس میکنم یسنگی رومعده م میشه

خیلی اذیتم

مثل من میخورم یه جوری میشم نخورمم یه جوری 🙂

اخ من از لحظه اول همینطور بودم

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی