مامانا شمام بعداز شیاف گل مغربی ترشح زیاد دارید؟

۹ پاسخ

برای زایمان طبیعی شیاف میزارید. ؟

من هرشب استفاده میکنم خوبه دهانه رحمم سه سانت باز شده شنبه هم زایمان دارم انشالله

من شیاف میذاشتم کیسه ابم نشتی داده بود

از الان بگم به دکترم ک واسم تجویز کنه زود نیس؟؟؟

وای چرا ما هارو درد نمیگیره منم دیگ کلافه شدم بخدا🫣😏

شیاف گل مغربی از چند هفته باید بذاریم؟

خیلی زیاد، همیشه یه دستمال کاغذی میذارم تو لباس زیرم

اووو ترشحات زرد
کلافم کرد دیگ نذاشتم

دقیقا من امروز گذاشتم همش خیس و چسباکم

سوال های مرتبط