دوستان بچه‌هاتون با چ روشی میخوابن؟

۱۷ پاسخ

می می میخوره میخوابه

خودش میخوابه شیشو میدم بهش پتو می‌کشم روش

رو پا، مردمممم تا عادت کرد رو پا بخوابه آرزوم بود رو پا بخوابهه،کولیک ک داشت اوایل تو دست بغلم تابش میدادم اروم میشد خوابش میبرد این تا هشت ماهگییییی همینطور میخوابید ینی جون نموند برام استخونای دستم میسوخت ایقد عذاب کشیدم تا عادت کرد رو پا

اول میاد بغلم وقتی دید واقعا داره خوابش میبره میگه بزارم سر جامدیگه خودش می‌خوابه گاهی هم دردی داشته باشه روی پام یا بغل باباش

اگه حین شیر بخوابه که هیچ آروغ میگیرم میندازم جاش نخوابه یا روی سرشونه ام یا جدیدا میندازم پام کمرم درد میگیره

پا😋🫣

من شیشه شیر دهنش. تاریکی مطلق. کنارش دراز میکشم. یکم با گوشی. کلیپ میبینه بعد براش شعر میخونم حرف میزنم. باهاش تا بخابه

به تمام روش ها متصل میشم تا ببینم کدوم جواب میده 😂

روی پام میندازم پستونک دهنش آهنگ لالایی هم باز میکنم فوری میخوابه

رو تاپ رو پا بعضی وقتا

دختر منم اگ دندوناش آروم باشم ب روش مامان هیراد مبخوابونم

دختر من گریه و بهونه گیری نمیکنه ولی خیلی کم می خوابه هروقت خوابش بیاد میاد یه کم شیر میخوره زیرسینم خوابش میبره

شیرمیدم

شیرش میدم لامپارم خاموش میکنم دراز میکشیم اونم میفته شیطونی میکنه بد میخوابه

روش سامورایی 😂

رو پاهام پنج دقیقه تکون میدم پستونک دهنی هم حتما باید تو دهنش باشه بودکه خوابید درمیارم میخوابه

تو بغل باید راه ببرم کمر و دستم چلاق شده

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی