نه اصلا ندادم تا سال دیگه انشاالله
تا یکسالگی ممنوعه
من دخترم دوست داره میدمش
دکترشم اول منعم کرد بعد گفت اگه بالا نمیاره و اوکیه گهگاهی بده بهش
نه اصلا
میگن اسید معده میاره 😶
نه تا یه سالگی پرتقال نباید بدی
اگ رفلاکس داره نباید بدی اسیدیه باعث تشدید رفلاکس میشه
نه اصلا
میگن خوب نیست ولی من کمی میدم پسرم خیلی دوس داره
نهههه خوب نیس اسیذیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.