۳ پاسخ

من ی دونه میدم اسمش آیفر هست طعم موزی بوش عالیه

ویوا با طعم هلو عه

من خیلی گشتم نه ایرانی نه خارجی طعم دیگه ای جز پرتقال پیدا نکردم
میران از طعم پرتقال بیزاره🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط