خانما سیب زمینی چطوری می‌دین به بچه هاتون ؟

۵ پاسخ

بچه شما هنوز ۵ ماهش هم نیست سیب زمینی؟؟؟

من ابپز میکنم و با پشت قاشق حسابی له میکنم یکم کره میزنم برای اینکه رقیق بشه اب گوشت میزنم

الان زود نیست؟

من آب پز کردم رنده و له کردم با کره و یکم شیر خشک دادم

من یا ابپز یا توی سوپش یا ترکیب با بعضی از موادا که تست گرفتم از قبل

سوال های مرتبط